Asiakaspalvelu
Yhteydenottosi aihe
 


1. Vanhan Kalorilaskurin tunnukset eivät käy Sulamoon, eikä toisinpäin.

2. Tunnukset Sulamoon saa etusivulta.

3. Sähköpostiosoite tulee kirjoittaa kokonaan pienillä kirjaimilla, eikä sen eteen tai taakse tule laittaa ylimääräisiä merkkejä, kuten välilyöntiä.

4. Yritä kirjautua Sulamoon kaikilla sähköpostiosoitteillasi.

5. Jos ei onnistu, kokeile tilata uutta salasanaa kaikkiin sähköpostiosoitteisiisi.

Liittyminen (uusi tunnus)
https://www.sulamo.fi

Uuden salasanan tilaaminen
https://www.sulamo.fi/uusi-salasana

Kirjautuminen (minulla on jo tunnukset)
https://www.sulamo.fi/login

 
 
Maksutapa
 

Asian selvittämiseksi tarvitsemme tilausnumeron.
Tilausnumero löytyy maksun viestistä muodossa:
NORTHMASTER OY / 1234

 
Tekstiviestiongelman kuvaus
 

Tilauksessa saattaa olla väliaikainen viive, joten odotathan vielä hetken.

Jos olet jo odottanut eikä vastausviestiä silti tule.

Tarkista puhelinliittymän operaattorin (Elisa, Sonera tms.) asiakaspalvelusta seuraavat asiat.

1. Onko liittymässä saldoa jäljellä?
2. Onko liittymässä palvelunumeroestoja?
3. Onko liittymässä muita estoja päällä?

 

Pyrimme lähettämään vastauksen sähköpostitse noin 1-7 arkipäivän sisään.