Puuhaarukalla kaikki sekaisin. Kohota 1 h. Levitä pellille, kohota 15 min. Paista 250* 15 min. Laske lämpö 125* ja paista n. ½ h kunnes varmasti kypsää. Ap. ohje napattu jostain netin syövereistä.